Αναλυτική ενημέρωση για την ΑΡΣΙΣ υπάρχει στο: http://www.arsis.gr/

Επικοινωνήστε με το γραφείο της ΑΡΣΙΣ στο:arsisathina@gmail.com, 2108259880
Επικοινωνήστε με την Εστία Προσφύγων στο:estiaprosfygon@gmail.com, 2109416210

Τραπεζικός Λογαριασμός για δωρεές - συνδρομές: ALPHA BANK 142 00 2002 00 8979
Τρέχοντας για τα παιδιά στο δρόμο: ALPHA BANK 142 00 2002 00 6623

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Πρωταθλητής στο ρινγκ αλλά και στη ζωή

Τον είχαν συμβουλεύσει οι γιατροί να εγκαταλείψει το άθλημά του.
Ο Ερμής Δημητρόπουλος όμως, κόντρα σε όλους και όλα, στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής στο αγώνισμα Grappling Gi. Μέλος πολύτεκνης οικογένειας με δεκαοκτώ παιδιά, μεγαλωμένος στο οικοτροφείο του Ιδρύματος Χατζηκώνστα και μαθημένος να αγωνίζεται κόντρα στα δύσκολα, κατάφερε μέσα σε πέντε δευτερόλεπτα να βγάλει νοκ άουτ ακόμα και τον πιο έμπειρο αντίπαλο. Ακόμα και τη στιγμή που οι γιατροί, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2010, τον συμβούλεψαν να εγκαταλείψει την οποιαδήποτε προσπάθεια, εκείνος δεν το έβαλε κάτω και συνέχισε.

«Έπεισα τον εαυτό μου ότι θα παλέψει και ότι ο τραυματισμός μου, που -σημειωτέον- είναι πολύ σοβαρός, δεν θα με ρίξει στο χειρουργικό κρεβάτι και δεν θα εγκαταλείψω πριν εκπληρωθούν τα όνειρά μου... Τώρα, μετά την πρώτη μου θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, μπορώ να σταματήσω. Έφτασα εδώ που ήθελα και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με τον εαυτό μου... Αν και η στιγμή είναι κακή, γιατί υπό άλλες συνθήκες θα είχα μια πενταετία τουλάχιστον μπροστά μου, εγώ αποσύρομαι. Τα τελευταία δύο χρόνια αγωνίζομαι τραυματισμένος και για καλή μου τύχη οι αντίπαλοί μου δεν το έμαθαν ποτέ. Τώρα προγραμματίζω το χειρουργείο και αποχωρώ από τα τερέν ως αθλητής, όχι όμως ως δάσκαλος και προπονητής». Τώρα πια, ο παγκόσμιος πρωταθλητής, διαθέτει το δικό του γυμναστήριο στη Νέα Σμύρνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.